دسته‌بندی نشده

تردمیل استوک چیست؟

what-is-stock-treadmill-header-banner-hsnzde-website

انواع تردمیل های استوک در فروشگاه حسن زاده موجود است :

فروشگاه حسن زاده با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش تردمیل و تجهیزات ورزشی.

با افزایش قیمت تردمیل ها در بازار ایران ، سعی کردیم با واردات تردمیل های استوک قیمت مناسب و کیفیت بالا بخشی از نیاز بازار به تجهیزات ورزشی و تردمیل های قیمنت مناسب را براورده کنیم.

تردمیل های استوک قیمت مناسب  همگی از برندهای معتبر تایوانی,چینی،امریکایی و اروپایی بوده و گاها نظیر آنها در داخل کشور وجود ندارد ولی ما همیشه سعی داریم تردمیل هایی را برای فروش بگذاریم که نمونه های زیادی از آن ها در داخل کشور موجود باشند و همچنین دارای نمایندگی فعال در ایران باشند تا از نطر تامین قطعات و خدمات پس از فروش مشکلی ایجاد نشود.

قیمت مناسب دستگاه های پیاده روی stock

افزایش قیمت به وجود آمده در بازار کالاهای مختلف از جمله تجهیزات ورزشی و تردمیل باعث شده است، افراد به دنبال خرید تردمیل هایی باشند که بتوانند هزینه کمتری برای آن ها پرداخت نمایند. واژه کالای استوک یا تردمیل استوک به محصولاتی تعلق می‌گیرد که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند و از قیمت پایین‌تری برخوردارند و مشابه به کالای نو و آکبند هستند. در این مقاله به تعریف معنی کلمه استوک و معایب و مزایای خرید یک تردمیل استوک Stock Treadmill می‌پردازیم.

تردمیل استوک چیست؟

دستگاه های پیاده روی استوک, تجهیزات ورزشی استوک:

واژه استوک (Stock) در زبان لاتین به کالای موجود یا ذخیره شده در انبار و آماده فروش و تحویل به مشتری اطلاق می شود. اما این کلمه در بازار فروش محصولات گوناگون اعم از کالاهای دیجیتال ،تجهیزات ورزشی پوشاک و غیره در ایران معنی کاملاً متفاوتی دارد. در ایران به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک محصول آکبند و نو می باشند استوک گفته می‌شود.

گفتنی است کالاها و تردمیل های استوک الزاما کارکرده و دست دوم نیستند. برای نمونه در بعضی از فروشگاه های معتبر آمریکایی، اروپایی و آسیایی که در زمینه دیجیتال، پوشاک، دکوراسیون، تجهیزات ورزشی و … فعالیت می کنند در شرایطی خاص کالای نو و آکبند خود را به نام استوک به فروش می رسانند.

برای مثال در کشورهای اروپایی اگر از تاریخ تولید یک دستگاه با ۵ سال خدمات پس از فروش یکسال بگذرد و این کالا به فروش نرسیده باشد، قیمت آن را تا حد زیادی حتی در بعضی موارد تا ۷۰ درصد کاهش داده و آن را به عنوان یک کالای استوک به فروش می‌رساند.

یا در مواردی دیگر فروشگاه هایی هستند که بدون قید و شرط کالا را تا مدت ۳۰ روز از مشتری مرجوع کرده و به اختیار خود مشتری تمام مبلغ را به مشتری پس می دهند و یا معادل آن مبلغ مشتری کالای دیگری را خریداری می‌کند که پس از برگشت این کالا به فروشگاه قیمت آن کالا شکسته می شود و به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسد.

همچنین کالاهای دیگر مانند کیف، کفش، پالتو و محصولاتی که پس از تولید دچار خرابی، زدگی یا ایراد در دوخت می‌شوند به عنوان کالای استوک در فروشگاه‌های خارجی بخصوص اروپایی به فروش می‌رسند. در برخی از کشورها زمانی که یک دستگاه از رده خارج می‌شود، تولید وسایل جانبی و قطعات مصرفی آن نیز متوقف می گردد تا مشتری را وادار به تعویض دستگاه کارکرده خود با یک دستگاه جدید و آکبند کنند. در این مواقع شرکت برای فروش باقی مانده قطعات و وسایل جانبی آن کالا، آن‌ها را به عنوان قطعات استوک در بازار خارجی به راحتی به فروش می رساند.

 شرکت‌های استوک

تمامی این فروشگاه ها در چرخه فروش محصولات خود، کالاهای استوک را با قیمت بسیار مناسب جزء فروش اصلی محصولات خود می دانند و افرادی که قیمت و کیفیت مناسب را از اولویت‌های خرید کالای مورد نیاز می‌دانند وجود و امکان خرید این محصولات، جذابیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد.

شرکت Horizon

شرکت Pprofessional

شرکت Bowflex

شرکت NordicTrack

شرکت Proform

شرکت life Fitness

آیا تردمیل های استوک سالم هستند؟ / مزایا و معایب تردمیل های استوک ؟

تردمیل های Stock دارای درجه بندی کیفیت +B ،A، A و C می باشند. و که سه گرید اول گزینه های مناسبی برای تجهیزات ورزشی و تردمیل هستند که فروشگاه حسن زاده همیشه از آنها استفاده میکند و خوشبختانه مورد استقبال و بازخورد عالی شما عزیزان نیز قزار گرفته است.

از مزایای خرید تردمیل های استوک می‌توان به قیمت و کیفیت مناسب آن‌ها اشاره نمود که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر نسبت به تردمیل های غیر استوک همان تردمیل را دریافت نمایید. خرید کالاهایی همانند تردمیل های استوک و دیگر کالاها در صورت اصل بودن و با توجه به مطالب ذکر شده به کاربران پیشنهاد می‌گردد.

 

 

فروشگاه تجهیزات ورزشی حسن زاده عرضه کننده انواع تردمیل و تجهیزات ورزشی :

برای خرید دستگاه های پیاده روی و سایر تجهیزات ورزشی می توانید از طریق همین سایت بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و یا از طریق واتساپ سفارش خود را ثبت فرمایید و همچنین می توانید بصورت حضوری نیز به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

آدرس : آذربایجانغربی, بوکان, روبروی فرمانداری, فروشگاه حسن زاده . با بیش از ۲۰ سال سابقه.

تماس : ۰۹۱۴۴۸۱۷۶۳۸ / ۰۴۴۴۶۲۴۱۰۳۱

ارسال به سراسر ایران

تضمین کیفیت و قیمت